Aktualności

• Opublikowano

Rekrutacja na nowy rok szkolny 2014-2015 do przedszkola i żłobka.

Szanowni Państwo.

Informujemy, że rozpoczynamy nabór do naszej placówki na nowy rok szkolny 2014/2015 do przedszkola i żłobka. Wszystkich zainteresowanych naszą placówką prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 509-578-617 w celu umówienia się na spotkanie. Jednocześnie informujemy, że do końca marca przewidzieliśmy promocyjne wpisowe w wysokości 250 zł. Ilość miejsc jest ograniczona.

W nowym roku szkolnym obowiązywać będzie niższe czesne za całodzienny pobyt dziecka w placówce. Szczegóły oferty dostępne są u właściciela placówki.

Serdecznie zapraszamy.

Kulig styczeń 2014 r.

Zima, zima, zima, pada, pada, śnieg.

A ja jadę w świat sankami,

Sanki dzwonią dzwoneczkami,

Dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń.

Zima w tym roku dopisuje, trzyma mocny mróz, ulice pokryte są gruba warstwą śniegu. Taka pogoda to wymarzona chwila na odrobinę szaleństwa i na zimowy kulig.  Niedługo po śniadaniu wszystkie przedszkolaki z grupy „Tygrysy” wzięły udział w kuligu zorganizowanym przez naszą placówkę.

Zapraszamy do obejrzenia filmu na YouTube.

Wycieczka do Teatru Małego Widza

W dniu 19. listopada dzieci z naszego przedszkola uczestniczyły w „wyprawie” do Teatru Małego Widza”. Długą podróż na warszawską starówkę zrekompensowało bardzo ciekawe przedstawienie pt: ” … i bach prosto w piach”. Po zakończeniu spektaklu dzieci mogły wejść na scenę i wspólnie z aktorami uczestniczyć w nie typowej zabawie piaskiem, która wzbudziła ogromne emocje wśród maluchów. Po tak udanej wycieczce większość dzieci drogę powrotną do przedszkola przespała w autokarze.

Pasowanie na przedszkolaka

Dzieci z grupy „Puchatki” uczestniczyły w uroczystości pasowanie na przedszkolaka. Była radość, duma i śmiech, ale też łzy niektórych dzieci, wywołane przez stres przed publicznym występem.

Pokaz węży

W  naszym  przedszkolu odbyła  się żywa lekcja przyrody prowadzona przez zoologa. Opiekun gadów bardzo  ciekawie opowiadał  o  rodzinie  węży, o ich potrzebach, o środowisku ,w którym żyją . Były  węże małe  i  duże. Dzieci wcale  nie  bały  się tych  gadów. Każde dziecko mogło  dotknąć  i  pogłaskać   to  rzadkie dla nas zwierzę, z którym nie mamy przecież do czynienia na co dzień.

Pluszowy Domek pokaz węży

Wycieczka do kina

Dzieci z naszego przedszkola wraz z opiekunami pojechały do kina na film pt. „KUMBA”.

Przygoda rozpoczęła się już w autobusie, którym dotarliśmy do Multikina na Ursynowie.

W kinie każdy zajął miejsce i z niecierpliwością wyczekiwał rozpoczęcia seansu…

Po obejrzeniu filmu  zadowoleni

i pełni wrażeń mogliśmy wracać do przedszkola.P1500098

Wycieczka do piekarni

W październiku zostaliśmy zaproszeni przez Panią Katarzynę Michalczyk do piekarni. Dzieci z naszego przedszkola podczas zwiedzania hali produkcyjnej poznały tajemnice pieczenia chleba, przepis na ciasto na pierogi, same zdobiły tort i miały zapewnione wiele innych atrakcji kulinarnych. Szczegóły na Facebooku :-).P1480894P1480955

Dni Prażmowa

W dniach 14 i 15 września, Urząd Gminy Prażmów zorganizował dla mieszkańców okolicznych miejscowości Piknik Rodzinny – Dni Prażmowa. Uroczystość odbyła się, jak co roku, w parku przy dworku w Woli Prażmowskiej. W występach  uczestniczyło również przedszkole Pluszowy Domek. Dzieci z grupy 5-6-latków  zaprezentowały pokaz tańca do utworu Shakiry pt. Woka-Woka , natomiast młodsza grupa bawiła publiczność rytmami kowbojskimi.

• Opublikowano

Pluszowy Domek od września 2013 r. – przedszkole językowo-taneczne !!!

Drodzy Rodzice

Miło nam poinformować Państwa, że od września 2013 roku Przedszkole Pluszowy Domek będzie przedszkolem o profili Językowo-tanecznym.

Język angielski będzie towarzyszył nam na co dzień ( pięć dni w tygodniu ). Występy naszych przedszkolaków wzbogacone będą o elementy taneczne, oraz krótkie inscenizacje i piosenki w języku angielskim.

Pragniemy również podkreślić, że mimo iż nasze przedszkole będzie placówką językowo-taneczną czesne 2013-2014 nie ulega zmianie.

Piknik rowerowy

W ostatnich dniach czerwca z udziałem rodziców i personelu w naszym przedszkolu odbył się piknik rowerowy. Tegoroczny wyjazd został wydłużony. Trasa przebiegała po okolicznych lasach. Po powrocie do przedszkola wszyscy z przyjemnością zjedli kiełbaskę z grilla, a dzieci świetnie się bawiły na placu zabaw.

DSC_0003 DSC_0032DSC_0059

Wyjazd integracyjny na Mazury

Podtrzymując coroczną tradycję, w dniach 07 – 09. 06. 2013 r. nasze przedszkole zorganizowało wyjazd integracyjny na Mazury. W gronie blisko sześćdziesięciorga rodziców i dzieci spędziliśmy przyjemnie czas, biorąc udział w dwóch spływach kajakowych meandrującą rzeką wśród lasów i bagien. Graliśmy w piłkę i babingtona , a wieczorem piekliśmy kiełbaski na ognisku. Po chwilach laby, aż ciężko było wyjeżdżać do domu -:)

Dzień Dziecka

Nasze przedszkole w dniu 03. 06. 2013 r. zorganizowało dla wszystkich podopiecznych uroczysty Dzień Dziecka. Jak co roku w przedstawieniu dla dzieci zaangażowali się rodzice i wystawili sztukę pt. „Baba Jaga u dentysty”. Po występie wszyscy wzięli udział w pikniku, na którym był słodki poczęstunek, grill i wata na patyku. Na dzieci czekało mnóstwo atrakcji między innymi malowanie buzi, zabawy z chustą i pokaz baniek mydlanych.

Jak zawsze było świetnie i wesoło :-)

• Opublikowano

Wycieczka do Białej Góry nad Pilicą.

W maju nasze przedszkolaki wzięły udział w wycieczce całodniowej nad Pilicę w Białej Górze. Spędziły tam czas bardzo aktywnie i twórczo. Dzieci podzielone na grupy brały udział w przygotowanych zabawach i zajęciach sportowych. Za każde zadanie zdobywały naklejki wklejane do ” Paszportu Małego Zdobywcy „. Zwieńczeniem dnia było wręczenie pamiątkowych certyfikatów „Małego Zdobywcy”.

aktualności nr 2 aktualności nr. 2

Szanowni Rodzice

Informujemy, że w naszej placówce zostały ostatnie wolne miejsca na rok szkolny 2013/2014. Zainteresowanych rodziców zapisaniem dziecka do naszej placówki prosimy o kontakt pod numerem telefonu 509 578 617.